ترافیک بالا یا نرخ تبدیل در سئو؟
  • ترافیک بالا یا نرخ تبدیل در سئو؟ مسئله این است. 🤔
    به عنوان یک دانشجوی سئو، بسیاری از مدیران سازمان های بزرگ را دیده ام که دغدغه اصلی شان ایجاد ترافیک بالا برای وب سایت شان بوده. این کاملا قابل درکه📈 هر چه تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، بیشتر باشد، به همان نسبت، پتانسیل بیشتری برای جذب مشتری وجود دارد.
    اما حقیقت این است که در دنیای سئو، ترافیک بالا به تنهایی کافی نیست! اینکه انبوهی از افراد وارد سایت شما شوند، اما هیچ کدام به مشتری تبدیل نشوند، چندان فایده ای ندارد. م metric مهم دیگری که در سئو باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نرخ تبدیل (conversion rate) است. 🤔
    نرخ تبدیل، درصد افرادی است که از بازدیدکننده به خریدار تبدیل می شوند. به عبارت دیگر، نشان می دهد که چقدر در هدایت کاربران به سمت اقدام دلخواه تان موفق بوده اید. این اقدام می تواند خرید یک محصول، ثبت نام در خبرنامه و یا هر چیز دیگری باشد که برای کسب و کارتان ارزش دارد. 🎯
    بنابراین، بجای اینکه همه تمرکزتان را صرف بالا بردن ترافیک وب سایت کنید، روی استراتژی هایی برای بهبود نرخ تبدیل هم سرمایه گذاری کنید. این استراتژی ها می توانند شامل موارد زیر باشند:
    • ایجاد محتوای با کیفیت و مرتبط با نیاز مخاطبان
    • تارگت کردن کیوردهای تخصصی هر حوزه
    • طراحی و ساختار بهینه وب سایت برای کاربر (User-Friendly)
    • داشتن فراخوان به عمل (Call to Action) های واضح و مشخص
    با تمرکز بر این موارد، می توانید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان وب سایت شما، تجربه کاربری (User Experience) مثبتی خواهند داشت و در نهایت، به مشتریان وفادار شما تبدیل خواهند شد. این همان جایی است که ترافیک بالا و نرخ تبدیل خوب دست به دست هم می دهند تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند. 🚀
    نظر شما چیست؟ به نظر شما در دنیای سئو، کدام یک از ترافیک بالا یا نرخ تبدیل، اهمیت بیشتری دارد؟ تجربه شما در این زمینه چیست؟ لطفا نظرات و تجربیات ارزشمندتان را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.
علی حامدی مقدم

سلام من علی حامدی مقدم هستم؛ به واسطه علاقه زیادی که در زمینه سئو دارم این مطالب رو می‌نویسم. خوشحال می‌شم به دیگر مطالب من هم سر بزنید :)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *