عصر جدید سئو: به آغار فرمانروایی GEO خوش آمدید!
عصر جدید سئو: به آغار فرمانروایی GEO خوش آمدید! موتورهای جستجو دیگر بهترین اطلاعات را به شما ارائه نمیدهند، آنها بهترین اطلاعات بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) را در اختیار شما قرار میدهند. جستجو برای “بهترین سرخ کنهای بدون روغن 1403” – این اصطلاحی بود که رابطهی ما را بههم زد. ما مسیر […]
ادامه مطلبترافیک بالا، فریب خوشایند یا گامی رو به جلو؟
ترافیک بالا یا نرخ تبدیل در سئو؟ مسئله این است. 🤔 به عنوان یک دانشجوی سئو، بسیاری از مدیران سازمان های بزرگ را دیده ام که دغدغه اصلی شان ایجاد ترافیک بالا برای وب سایت شان بوده. این کاملا قابل درکه📈 هر چه تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، بیشتر باشد، به […]
ادامه مطلباقتصاد توجه؛ مهره گمشده این روزها
در عصر حاضر که با انفجار اطلاعات و حجم بی سابقه دادهها مواجه هستیم، اقتصاد توجه به مبحثی حیاتی برای کسب و کارها و افراد تبدیل شده است. با وجود اینکه با انبوهی از محتوا احاطه شدهایم، اما توجه انسان، همچون کالایی کمیاب، ارزشمندترین دارایی به شمار میرود. اقتصاد توجه بر این اصل استوار است […]
ادامه مطلبخلاصه کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون
کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون راهنمای عملی برای رهایی از فشارهای روزمره و تمرکز بر روی موارد واقعاً مهم در زندگی است. مک کیون در این کتاب استدلال میکند که ما در دنیای مدرن غرق در انبوهی از تعهدات، انتخابها و وظایف هستیم که بسیاری از آنها غیرضروری و بیاهمیت هستند. این امر […]
ادامه مطلبلینک سازی خارجی؛ شاه کلید سئو
لینک سازی خارجی چیست؟ به طور خلاصه، لینک سازی خارجی فرآیندی است که طی آن از صفحات وب سایت های دیگر به صفحات وب سایت شما لینک داده می شود. این لینک ها که به عنوان “بک لینک” نیز شناخته می شوند، به موتورهای جستجو مانند گوگل علامت می دهند که محتوای شما ارزشمند و […]
ادامه مطلباسکیما در سئو؛ دریچهای به سوی درک عمیقتر موتورهای جستجو
در دنیای پیچیده سئو، تکنیکهای متعددی برای ارتقای رتبه و بهبود تجربه کاربری وجود دارد. در این میان، اسکیما (Schema) به عنوان ابزاری قدرتمند، نقشی کلیدی در درک عمیقتر موتورهای جستجو از محتوای وبسایت شما ایفا میکند. اسکیما چیست؟ اسکیما، زبان نشانهگذاری استانداردی است که به منظور تشریح محتوای صفحات وب برای موتورهای جستجو مانند […]
ادامه مطلب